Néhány napon belül, január 16-án, szerdán megkezdődik a Váci Körzeti Földhivatal belső átépítése. A munkálatok a tervek szerint június elsejéig tartanak. Az ügyfelezői rész átalakítása alatt azonban a hivatal nyitva tartásában nem lesz változás – tájékoztatta szerkesztőségünket Posta Botond hivatalvezető.
Hétfőnként 14 és 18, szerdánként 8 és 13, valamint 14 és 16, míg péntekenként 8 és 12 óra között fogadják az ügyfeleket. A csütörtöki napokon, a délelőtti órákban pedig az ügyvédeket várják a hivatal munkatársai. A ügyfeleket kizárólag a fenti időpontokban tudják fogadni. A tulajdoni lapok, helyszínrajzok kiadása továbbra is a földszinten, a bejárati folyosótól jobbra, míg az ügyiratok, szerződések benyújtása az emeleten balra a 21-es iktató szobában történik. Az eligazodást az épületen belül tájékoztató táblák segítik.
A felújítás ideje alatt a telefonközpontot is áthelyezik, javítják, ezért nem biztos, hogy minden nap működőképes lesz a telefonrendszer.
Az átépítést követően tágasabb lesz az ügyfélfogadó rész és bevezetik a hívószámos ügyintézés rendszerét, amely már számos hivatalban, bankban működik. A felújítást követően előtérbe kerül a bankkártyás fizetési lehetőség is, amelynek köszönhetően nem kell majd külön sorba állni a pénztárnál a befizetéshez. A bankkártyás fizetéskor tehát megvalósul az egyablakos ügyintézés – derült ki a hivatalvezető szavaiból.
Posta Botond ezúton is elnézést kér a felújítás idején előforduló átmeneti nehézségekért. Abban bízik ugyanakkor, hogy a felújítást követően a kor igényeihez igazodva, megfelelő módon tudják fogadni a hozzájuk forduló ügyfeleket.