A SZOLGÁLTATÁS FEJLESZTÉSÉHEZ ÚJ DIGITÁLIS VEVŐEGYSÉGET ÉS/VAGY KÁRTYÁT KÜLD ÜGYFELEINEK A KALÁSZNET

Az általános szolgáltatási feltételek változásáról szóló tájékoztatót postázott ügyfeleinek a KalászNet, egyúttal egy új digitális vevőegységet és/vagy kártyát is eljuttattak, eljuttatnak az előfizetőknek.

A tájékoztatóból kiderül: A Vácon kívül Kosdon is szolgáltató társaság – a Magyar Telekom Csoport tagvállalataként – folyamatosan korszerűsíti telekommunikációs hálózatát.
Az elmúlt időszakban a csoport jelentős fejlesztéseket hajtott végre, így augusztus 8-tól Vácott is elérhetővé válnak a legkorszerűbb digitális televízió-, valamint széles sávú internet szolgáltatások. A fejlesztéshez szükséges műszaki munkálatok az átállás napjáig zajlanak és szakaszos, rövid idejű szolgáltatáskiesést okozhatnak.


A Magyar Telekom csoportszintű fejlesztéseinek következményeként – az internetes szolgáltatás változatlan feltételű biztosítása mellett – átalakul a KalászNet Kft. eddig nyújtott televíziós szolgáltatása.
A KalászNet csatornakiosztása augusztus 8-tól módosul, tekintettel arra, hogy a kínált csatornák szerepeltetésére vállalt időpont letelt, a változásokat a műsorterjesztési szolgáltatás keretében kínált csatornák összetételében bekövetkezett módosítás indokolja, a részletekről a www.kalasznet.hu honlapon tájékozódhatnak az ügyfelek.

Kiemelten fontos tudnivaló, hogy a csatornaválaszték változása a televíziókészülékek újra hangolását teszi szükségessé.

A zökkenőmentes átálláshoz minden korábbi Analóg Minicsomagot (új néven KTV-II.) használó előfizető számára vételi helyenként 1 db digitális vevőegységet, minden korábbi Digitális Családi (új nevén KTV-III.) csomagot használó előfizetőnek 1 db vevőegységet és kártyát biztosít a cég díjmentesen, csomagküldeményként.
Kizárólag kártyát várhatnak azok, akik jelenleg is használnak valamilyen Minipay csomagot, vagy rendelkeznek digitális vevőegységgel.


A digitális vevőegység dobozában minden hasznos információt megtalálnak az előfizetők, akiknek a használati útmutató alapján a TV-hez kell csatlakoztatniuk a készüléket, hogy máris nézhessék a kívánt műsorokat, immár digitális minőségben.
A KalászNet Kft. ÁSZF változásáról bővebben a fentebb jelzett honlapon, a váci személyes ügyfélszolgálaton, továbbá a valamennyi belföldi hálózatból díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálaton (száma: 1235) lehet tájékozódni.