A január 31-én tartott évnyitó testületi ülésen döntés született a polgármesteri hivatal idei, tartósabban egybefüggő igazgatási szüneteiről is.
Fontos tudnivaló, hogy július 29. – augusztus 9. között (ez a szakasz 11 munkanapot érint), illetve 2024. december 23. – 2024. január 3. között (5 munkanap esik az intervallumba) igazgatási szünet lesz a polgármesteri hivatalban, tehát ezekben az időszakokban szünetel az ügyfélfogadás a városházán.
A napirend tárgyalása során Mokánszky Zoltán képviselő felvetette, hogy az év eleji pénteki ügyfélfogadási szünet eleve nagyban korlátozza a lakosság személyes ügyintézési lehetőségeit. Erre Matkovich Ilona polgármester az elnöki asztaltól azzal érvelt, hogy a minden heti utolsó munkanapi zárlat nagy spórolóst jelent a felelős gazdálkodás (sic) rendszerében, tehát nem lesz változás ezen a téren az idén sem, jó nekik a home office legalább február végéig.
Tegyük hozzá: az ügyfelekkel szemben nekik valószínűleg tényleg jó, hogy péntekenként nem kell korán kelni, nem kell bekocsizni-betalpalni-bebiciklizni a hivatalba. Maguknak az újra indulni akaró város(félre)vezetőknek pedig különösen kedvez ez a munkarend, hiszen vélhetően így több idejük jut kampányolásra.