NAGY KÁOSZ KEREKEDETT A TÉVÉSZOLGÁLTATÁSBAN A DIGITÁLIS ÁTÁLLÁS VELEJÁRÓJAKÉNT

Az augusztus 8-ai digitális átállás nyomán napok óta rendre hosszú sorok állnak az eddigi kábeltévé szolgáltató Zrínyi utcai irodája, és rögtön a szomszédságában egy másik szolgáltató fiókja előtt, amiből egyszerű arra következtetni, hogy az előbbi cégnek nem sikerült igazán jól menedzselni a szolgáltatás reklámozott korszerűsítését.

Nagyon finoman fogalmaztunk a bevezetőben, ezzel szemben a közösségi médiában máris új nevet kapott a hivatkozott szolgáltató, káosznetként emlegetik egyre többen.


Nincs is mit csodálkozni ezen, hiszen az nem egy fogyasztóbarát megoldás, hogy az átállás kapcsán új kütyüt és/vagy új kártyát küldtek az ügyfeleknek futárszolgálat révén (az előbbi esetben sok tévékészülékhez nem is jó összekötő csatlakozóvezetékkel), meg egy tájékoztatót, amin talán még a Z generáció tagjai sem igazodnak ki igazán.

Nagyon kérdőjeles és sokaknak nagyon sok bosszúságot okozó projektté vált ez a digitális átállás, vajon mikor lesz hivatalos magyarázat, adott esetben kárrendezés, díjvisszatérítés?