FELHASZNÁLÓI ELÉGEDETTSÉG-FELMÉRÉS KEZDŐDÖTT A VÍZIKÖZMŰ SZOLGÁLTATÁSSAL KAPCSOLATBAN

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) a vízközmű-szolgáltatásról szóló 2011. évi CCIX. törvény 5. § (2) bekezdésben foglalt felhatalmazása alapján államigazgatási határozatban (FEF Határozat) előírta a felhasználói elégedettség kétévente, független közvélemény-kutató szervezet bevonásával végzett felmérését.

A Vácott is illetékes DMRV Zrt. a 2024. évi felmérés elvégzésével a M.Á.S.T. Piac- és Közvéleménykutató Társaságot bízta meg.

A megbízott cég szeptember 1-jével elkezdte a kérdőíves lakossági megkérdezéseket, ez a munka október 31-ig tart Vácott. A szakképzett kérdezőbiztosok megbízólevéllel és igazolvánnyal, a hatályos adatvédelmi szabályok betartásával – a DMRV Zrt.-től kapott címlista alapján – teljesítik feladatukat, az adatfelvételeket a válaszadásra felkért személyek otthonában végzik el.

A kutatással kapcsolatos további kérdések esetén a következő elérhetőségeken lehet kapcsolatba lépni a M.Á.S.T. Kft-vel: tel.: 30/9608-507, e-mail: mast@mast.hu.

DMRV Zrt. kapcsolattartó: Szandai Norbert ügyfélkapcsolati csoportvezető, tel.: 20/6659-016, e-mail: szandain@dmrvzrt.hu.