Vác Online



KERESÉS

Elismerés
 
 Média-díjban részesítette kollégánkat a PMRFK!
 

Támogatók:
 
Zollner Elektronik AG

BioTechUSA

hitelmindenkinek.hu





Barna Party Lovarda

Barna Party Kisvendéglő - Verőce

Keresőoptimalizálás

Toperini Ipari Park
 

Médiapartner:
 
 

CÉGINFÓ
HÍREK
Aktuális | Események | Térségi hírek | Kultúra | Egyház | Sport | Oktatás | Kék hírek | Látszódj VELÜNK! 2019

 
Testépítő tömegnövelés (nem csak) kezdőknek Nyomtatás E-mail
2015. nov. 22.
A sportot az életük szerves részének tartók körében gyakori igény a testépítő tömegnövelés gyorsan történő kivitelezése. Azonban ez az egyik olyan területe a sportnak, amely kapcsán nagyon fontos, hogy tisztában légy alapinformációkkal.



A kívánt eredmények eléréséhez komplex tényezőkön keresztül vezet az út, és ha egyik területen nem tartod be a szabályokat, az bizony hátráltatja a fejlődésedet. Cikkünkben azoknak szeretnénk segítséget nyújtani, akik egészségesen, mégis hatékonyan és látványosan szeretnék megtapasztalni az izomnövekedés és az ezzel járó vonzó megjelenés előnyeit. Nézzük, mire érdemes figyelned a szakemberek szerint!

Tömegnövelés edzés során

Azt kár is említeni, hogy külsődön biztosan nem fogod észlelni a kívánt változásokat akkor, ha ellustulod az edzéseket. A konditerem látogatás azonban nem szabad, hogy az ész nélküli súlyemelgetésről szóljon, helyette átgondolt edzéstervre lesz szükséged.

Kezdőként a súlyzós edzéseket állítsd úgy össze, hogy azok a teljes tested átmozgassák, és felkészítsenek arra, hogy a későbbiekben intenzívebben terheled majd az izmokat. Ha már túl vagy ezen a szakaszon, akkor dönthetsz úgy, hogy a heti három-négy edzés alkalmával naponta más és más izomcsoportokat mozgatsz át. Ez a beosztás váltakozhat hetente is, de fontos tudnod, hogy a pihenésnek legalább olyan lényegi szerepe van a tömegnövelés kapcsán, mint a komfortzónán túli, kemény edzéseknek.


Heti és napi pihenés


Ideje lenne elfelejteni már azt a tévhitet, miszerint az izom edzés közben nő. Tény, hogy nélkülözhetetlen a súlyzós edzés az eredményekhez, de az pusztán egyfajta jelzést ad neki, hogy az izomnak milyen szintű terheléssel kell majd megküzdenie. Annak érdekében, hogy mindez edzésen a maximumot tudd nyújtani, szánj időt a pihenésre. Igaz ez a két edzés közötti időre, és persze a heti pihenőnapokra is. Ha este a konditeremből mentél haza, lehetőleg ne indítsd a következő napot ott. Ugyanez igaz a heti pihenőnapokra is.

Maximum 3-5 nap edzés után tarts szünetet, és lazíts! Persze ez nem azt jelenti, hogy egész nap csak a TV előtt heveréssz, de megterhelő mozgást nem célszerű végezni. Ha hiányzik a mozgás, akkor menj el kocogni, focizz egyet a haverokkal, vagy kirándulj a családdal. Az aktív pihenés nagyon élvezetes tud lenni, és testednek, pszichédnek egyaránt szüksége van rá a konditeremben átizzadt órák után. A testépítő tömegnövelés gyorsan elérhető eredményeket úgy hozhat, ha tudod, mikor kell megállnod kicsit.

Fehérjében gazdag étrend


A testépítő tömegnövelés gyorsan a shop.builder.hu szerint is csak úgy lehetséges, ha kiemelt figyelmet fordítasz a táplálkozásra. Ha testépítésről van szó, akkor alapvetően igaz, hogy körülbelül hetven százalékban múlik a siker azon, mi kerül a tányérodra. Tömegnövelés terén ugyebár szeretnénk az izmok méretét növelni, ehhez viszont megfelelő építőanyagra van szükségük. Ez nem más, mint a fehérje, vagyis legjobb, ha sok húst, halat, tojást fogyasztasz. Persze önmagukban nem bizonyulnak elegendőnek, köretre is szükség van hozzájuk. A tésztát, vagy a fehér rizst azonban jobb, ha azonnal el is felejted, hiszen ezekkel csak plusz kilóidat fogod gyarapítani.

Válassz olyan egészséges köreteket, mint a párolt zöldségek, a zab, a bulgur, a barna rizs, a hajdina, vagy a hántolt árpa. Ízletes, változatos finomságok kerülhetnek így az asztalra tömegnövelés idején is. Ne feledkezz meg a zsiradékról sem, de multivitaminokkal is sokat tehetsz egészséged és erőnléted megőrzésének érdekében. Ha a táplálkozással minden rendben van, akkor érdemes elgondolkodni olyan étrend-kiegészítőkön is, mint a kreatin, a tesztoszteronfokozó, vagy az aminosavak.

Ne feledd, a siker mindig az edzés, a táplálkozás és a pihenés megfelelő kombinálásán múlik! Ügyelj mindezekre, és az eredmények nem váratnak sokáig magukra! Ugyan a testépítő tömegnövelés gyorsan nem mindenkinél érhető el, de kellő odafigyeléssel látványos változásokat élhetsz majd meg viszonylag rövid idő alatt.
Megosztás
 




 










APRÓK

KÖZÉRDEKŰ

Mi Újság?

Írja meg,
s mi hírbe hozzuk!

Ha tud bármilyen
történésről, amiről
mi nem értesültünk
írja meg nekünk!

Hírmondó e-mail



   Beállítás kezdőlapnak |  Hozzáadás a kedvencekhez |  A lap tetejére  
   Impresszum |  Médiaajánlat |  Jogokról |  Adatkezelésről |  Chat szabályzat