Vác Online

KERESÉS

Támogatók:
 
Zollner Elektronik AG

BioTechUSA



Barna Party Lovarda

Barna Party Kisvendéglő - Verőce

Keresőoptimalizálás

Toperini Ipari Park
 

Médiapartner:
 
 

CÉGINFÓ
HÍREK
MOZI MÁNIA
APRÓ
AUTÓ
VENDÉGLÁTÁS
RECEPT-TÚRA
Aktuális | Események | Térségi hírek | Kultúra | Egyház | Sport | Oktatás | Kék hírek | Zöld pont | Egészség | Sztár világ | Világjáró | Szegények Ügyvédje | Roland Garros '12 | Szépség | Árvíz 2013 | Választás 2014 | Váci Sz@rezígy | A fejlődés útja | Valentin-nap | A Dakarig vezető rögös út | Így készül az Á. V. H. film | EUalkatresz.hu

 
Hogyan illeszd be a zabot az étrendetekbe? Nyomtatás E-mail
2017. máj. 09.
A rendszeres zabfogyasztás segíthet egészségünk megőrzésében és számos betegség megelőzésében is. Nézzük, hogyan tudod legkönnyebben beilleszteni az egészséges étrendbe.



A zab a kiegyensúlyozott táplálkozás meghatározó része. Tudtad például, hogy a zab többek között béta-glükán rostban is gazdag? Már 3 gramm béta-glükán napi bevitele csökkentheti a vér koleszterinszintjét, mellyel hosszú távon a szívkoszorúér-betegség kialakulásának kockázatait is mérsékelheted.

Néhány pofonegyszerű trükk a zab mindennapos felhasználására:


- Panírozás zabpehellyel, zabliszttel! Használhatod fele-fele arányban a búzaliszttel. A panírozás végén pedig az összetört zabpehellyel részben a morzsát is kiválthatod. A végeredmény finom ropogós lesz.

- Zabliszt a sütik, palacsinták tésztájába. Próbáld ki, hogy egy-egy kanálnyi mennyiségben a búzalisztet zablisztre cseréled!

- Zabpehelyből készült keksz, nassolnivaló. Jobbnál jobb zabpelyhes kekszeket süthetsz otthon is, remek rágcsálnivaló vagy épp uzsonna.

A zabot legegyszerűbben zabpehely formájában tudod rendszeresen fogyasztani

A Nestlé OATS teljes kiőrlésű zabbal segít abban, hogy kiegyensúlyozott reggelidet a teljes kiőrlésű gabonának köszönhetően még gazdagabbá tehesd. Öntsd le egy kevés langyos tejjel, vagy natúr joghurttal, keverj hozzá az évszaknak megfelelő idénygyümölcsöt, akár egy pár szem aszalt gyümölcsöt és olajos magvakat, és máris kész a finom és tápláló reggeli. Így amellett, hogy ízletes és változatos reggelit készíthetsz percek alatt, egy nagy lépést teszel egészséged megőrzésében.


A mi kedvencünk a fahéjas-aszalt szilvás-diós zabpehely, a gyerekek pedig a banános-aszalt áfonyás kombinációt kedvelik.

Reggeli zabkása recept


A zabos reggeli egy másik változata a zabkása, ami a fentiekhez hasonlóan nagyon változatos ízesítéssel, percek alatt elkészíthető.
Hozzávalók (4 személyre)

2 bögre zabpehely
4 bögre tej (vagy 2 bögre tej+ 2 bögre víz)
méz
1 csipet só
fűszerek, magok, gyümölcs, aszalt gyümölcs ízlés szerint

A zabpelyhet a folyadékkal öntsd bele egy lábasba, és lassú tűzön kevergetés mellett főzd addig, míg a zabpehely beszívja a folyadékot, és kicsit ragacsos lesz. Kb. 10 perc és kész! Főzés közben add hozzá a csipet sót. Ha megfőtt, ízlés szerint édesítheted és ízesítheted magokkal, nyers vagy aszalt gyümölccsel.
Megosztás
 




 





Hekk terasz

ECO fabrikett VÁC


The Red Rouge ...az örök divat!


APRÓK

KÖZÉRDEKŰ

Mi Újság?

Írja meg,
s mi hírbe hozzuk!

Ha tud bármilyen
történésről, amiről
mi nem értesültünk
írja meg nekünk!

Hírmondó e-mail





   Beállítás kezdőlapnak |  Hozzáadás a kedvencekhez |  A lap tetejére  
   Impresszum |  Médiaajánlat |  Jogokról |  Adatkezelésről |  Chat szabályzat