Vác Online



KERESÉS

Elismerés
 
 Média-díjban részesítette kollégánkat a PMRFK!
 

Támogatók:
 
Zollner Elektronik AG

BioTechUSA

hitelmindenkinek.hu





Barna Party Lovarda

Barna Party Kisvendéglő - Verőce

Keresőoptimalizálás

Toperini Ipari Park
 

Médiapartner:
 
 

CÉGINFÓ
HÍREK
Aktuális | Események | Térségi hírek | Kultúra | Egyház | Sport | Oktatás | Kék hírek | Látszódj VELÜNK! 2019

 
Idén is lesz Black Friday! Nyomtatás E-mail
2017. júl. 28.
Pár évvel ezelőtt hoztak nyilvánosságra egy tanulmányt, mely különböző kategóriákba sorolja a Black Friday, vagyis fekete péntek napján vásárló emberek szokásait. Illetve arra keresték a választ, hogy mik motiválják az embereket az ezen a napon való vásárlásra.



A Wanderful Media tette közzé pár évvel ezelőtt azt a tanulmányt, melyet Find & Save Black Friday vásárlási szokások címen végeztek. Legfontosabb feladatuknak azt a célt tűzték ki, hogy megfejtsék az emberek motivációját arra vonatkozóan, hogy miért indulnak vásárolni az év legforgalmasabb idején, vagyis a Black Friday napján. Ezen kívül azokat az okokat keresték, hogy mi ösztönzi az embereket arra, hogy felkeljenek egy pénteki hajnalon, elinduljanak egy beszerző körútra, és milyen stratégiákat használnak a vásárlás folyamatában, végrehajtásában.

Arra kérdésre, hogy miért élvezik a péntek hajnali bevásárlást, a megkérdezett emberek többsége olyan szavakat sorolt fel, mint tömeg, család, izgalom. Természetesen a válaszadók 80%-a elsősorban az akciókat, spórolási lehetőséget emelte ki.

A tanulmányban kétféle típust különítettek el egymástól, méghozzá az „éjszakai baglyokat” a „korai madaraktól”.

Az éjszakai baglyok azok, akik már éjjel megérkeznek a boltokba, tehát hajnali 5 óra előtt, a korai madarak pedig reggel 5 óra után kezdik meg a vásárlást. Az éjszakai baglyokra még az is jellemző, hogy ők azok, akik a vásárlás nagyobb százalékát végzik, tehát több mindent vesznek, mint a korai madarak. Az előbbi típusba tartozók 40%-a egyébként azt mondta, hogy élvezi a tömeget és a versengést a boltokban, míg utóbbiak csak 24%-a vallotta ugyanezt.


A kutatásból az is kiderült, hogy a megkérdezett vásárlók nagyobb része egy részletes stratégiát készít az év során arra vonatkozóan, hogy mit és hol szeretne megvenni a fekete péntek napján, e stratégia elkészítése pedig akár egy vagy több délutánt, tehát több órát is igénybe vesz az adott év során.

Ebből is látszik tehát, hogy az emberek többsége tudatosan készül erre a napra, amely szinte már olyan komolyan jelen van a vásárlók életében, hogy a naptárba is előre bejelölik a dátumot. Ez a dátum 2017-ben november 24-ére esik, tehát már most lehet kezdeni a stratégia kidolgozását.
Megosztás
 




 










APRÓK

KÖZÉRDEKŰ

Mi Újság?

Írja meg,
s mi hírbe hozzuk!

Ha tud bármilyen
történésről, amiről
mi nem értesültünk
írja meg nekünk!

Hírmondó e-mail



   Beállítás kezdőlapnak |  Hozzáadás a kedvencekhez |  A lap tetejére  
   Impresszum |  Médiaajánlat |  Jogokról |  Adatkezelésről |  Chat szabályzat