Vác Online

KERESÉS

Támogatók:
 
Zollner Elektronik AG

BioTechUSA



Barna Party Lovarda

Barna Party Kisvendéglő - Verőce

Keresőoptimalizálás

Toperini Ipari Park
 

Médiapartner:
 
 

CÉGINFÓ
HÍREK
MOZI MÁNIA
APRÓ
AUTÓ
VENDÉGLÁTÁS
RECEPT-TÚRA
Aktuális | Események | Térségi hírek | Kultúra | Egyház | Sport | Oktatás | Kék hírek | Zöld pont | Egészség | Sztár világ | Világjáró | Szegények Ügyvédje | Roland Garros '12 | Szépség | Árvíz 2013 | Választás 2014 | Váci Sz@rezígy | A fejlődés útja | Valentin-nap | A Dakarig vezető rögös út | Így készül az Á. V. H. film | EUalkatresz.hu

 
Idén is lesz Black Friday! Nyomtatás E-mail
2017. júl. 28.
Pár évvel ezelőtt hoztak nyilvánosságra egy tanulmányt, mely különböző kategóriákba sorolja a Black Friday, vagyis fekete péntek napján vásárló emberek szokásait. Illetve arra keresték a választ, hogy mik motiválják az embereket az ezen a napon való vásárlásra.

Kattints a részletekért!


A Wanderful Media tette közzé pár évvel ezelőtt azt a tanulmányt, melyet Find & Save Black Friday vásárlási szokások címen végeztek. Legfontosabb feladatuknak azt a célt tűzték ki, hogy megfejtsék az emberek motivációját arra vonatkozóan, hogy miért indulnak vásárolni az év legforgalmasabb idején, vagyis a Black Friday napján. Ezen kívül azokat az okokat keresték, hogy mi ösztönzi az embereket arra, hogy felkeljenek egy pénteki hajnalon, elinduljanak egy beszerző körútra, és milyen stratégiákat használnak a vásárlás folyamatában, végrehajtásában.

Arra kérdésre, hogy miért élvezik a péntek hajnali bevásárlást, a megkérdezett emberek többsége olyan szavakat sorolt fel, mint tömeg, család, izgalom. Természetesen a válaszadók 80%-a elsősorban az akciókat, spórolási lehetőséget emelte ki.

A tanulmányban kétféle típust különítettek el egymástól, méghozzá az „éjszakai baglyokat” a „korai madaraktól”.

Az éjszakai baglyok azok, akik már éjjel megérkeznek a boltokba, tehát hajnali 5 óra előtt, a korai madarak pedig reggel 5 óra után kezdik meg a vásárlást. Az éjszakai baglyokra még az is jellemző, hogy ők azok, akik a vásárlás nagyobb százalékát végzik, tehát több mindent vesznek, mint a korai madarak. Az előbbi típusba tartozók 40%-a egyébként azt mondta, hogy élvezi a tömeget és a versengést a boltokban, míg utóbbiak csak 24%-a vallotta ugyanezt.


A kutatásból az is kiderült, hogy a megkérdezett vásárlók nagyobb része egy részletes stratégiát készít az év során arra vonatkozóan, hogy mit és hol szeretne megvenni a fekete péntek napján, e stratégia elkészítése pedig akár egy vagy több délutánt, tehát több órát is igénybe vesz az adott év során.

Ebből is látszik tehát, hogy az emberek többsége tudatosan készül erre a napra, amely szinte már olyan komolyan jelen van a vásárlók életében, hogy a naptárba is előre bejelölik a dátumot. Ez a dátum 2017-ben november 24-ére esik, tehát már most lehet kezdeni a stratégia kidolgozását.
Megosztás
 




 

Anatólia Gyros és Hamburger Bár



The Red Rouge ...az örök divat!

Hekk terasz

ECO fabrikett VÁC


The Red Rouge ...az örök divat!


APRÓK

KÖZÉRDEKŰ

Mi Újság?

Írja meg,
s mi hírbe hozzuk!

Ha tud bármilyen
történésről, amiről
mi nem értesültünk
írja meg nekünk!

Hírmondó e-mail





   Beállítás kezdőlapnak |  Hozzáadás a kedvencekhez |  A lap tetejére  
   Impresszum |  Médiaajánlat |  Jogokról |  Adatkezelésről |  Chat szabályzat