Vác Online



KERESÉS

Elismerés
 
 Média-díjban részesítette kollégánkat a PMRFK!
 

Támogatók:
 
Zollner Elektronik AG

BioTechUSA

hitelmindenkinek.hu





Barna Party Lovarda

Barna Party Kisvendéglő - Verőce

Keresőoptimalizálás

Toperini Ipari Park
 

Médiapartner:
 
 

CÉGINFÓ
HÍREK
Aktuális | Események | Térségi hírek | Kultúra | Egyház | Sport | Oktatás | Kék hírek | Látszódj VELÜNK! 2019

 
Újra a "harcmezőn" Nyomtatás E-mail
2015. jún. 23.
Egy hetes kényszerpihenő után hétfőn újra belevetettem magam a testedzésbe a Royal Fitness Club-ban. Kardio nappal indult a hét. Egy kis ellipszis, egy kis evezés, egy kis biciklizés, majd levezetésnek egy kis séta. Jól esett de már vártam a keddet, hogy újra szerephez jussanak a vasak is. ...és eljött a nap. A mai edzésen a Has-Mell páros vitte a prímet és végre sorra került a gyakorlatok között a régi kedvenc, a fekve nyomás is.

Személyi edzőmmel, Klein Istvánnal valamennyi gyakorlatnál gondosan ügyelünk arra, hogy a súlyok megfelelően meg legyenek választva. Sokat olvastam erről korábban. Igazából úgy vélem, hogy itt is - mint az élet számos területén - az arany középutat kell megtalálni. Nincs értelme nagy súlyokat rángatni. Inkább legyen kevesebb, de azokkal szabályosan hajtsuk végre a gyakorlatot. A szabályosság nagyon fontos. Aztán persze lehet és kell is fokozatosan növelni a súlyokat, de nem a szabályosság rovására. ...és igen, az is kell, hogy fájjon. Fájdalom nélkül nincs fejlődés. Persze itt a jó értelemben vett izomfájdalomra gondolok, nem egy csúnya húzódásra például.

Apropó húzódás, sérülés. Fontos a minden porcikánkat átmozgató bemelegítés is az edzések előtt. Komoly esetleges kellemetlenségektől kímélhetjük meg magunkat például egy kis ellipszisezéssel. Aztán mehet a kőkemény hajtás, persze csak ésszel.


Elárulom most Nektek, hogy két héttel ezelőtt, az elő edzésen kicsit túlhajtottam magam, még a fülemen is levegőt próbáltam venni, nem volt jó a közérzetem. Elsőre "meg akartam váltani a világot". Nos, ez természetesen nem megy így. Aztán a második edzéstől kezdve már jobban odafigyeltem a légzésre, a megfelelő mennyiségű szünetekre. A harmadik edzés óta pedig egy kis vízben oldott kreatinnal "támogatom" az erőnlétemet.
Edzés után elfogyasztom a jól megszokott, fehérjével dúsított tejturmixomat a GreenGo Juice Bárban, aztán megy tovább a nap munkával, családdal.
Ha már fogyasztásról esett szó, itt emelném ki, hogy nagyon fontos eleme ennek az egész történetnek a táplálkozás, hiszen ahogy a régi mondás tartja: "A vagy, amit megeszel!" vagy "Ami benned van, csak az számít!". Noha úgy tartom, hogy szinte "bármit" ehetek, "bármikor", azért ez nem azt jelenti, hogy éjszakára szalonnát és zsíros kenyeret zabálok két pofára...
Ma például újabb támogatómnak, a Repeta Bisztrónak köszönhetően egy kis mátrai borzaskát fogyasztottam steak burgonyával és friss, vegyes salátával (amolyan vacsoraként).

Lassan pedig elérkezik a megérdemelt pihenés, ami szintén nagyon fontos a fejlődésben. Kialvatlanul, ásítozva, kókadozva csak nem edzhet az ember, szóval most már arra is jobban odafigyelek, hogy a pihenés, alvás ne 4-5 órából álljon. Úgyhogy most le is teszem a gépet. Hamarosan ismét jelentkezem...

Szép estét Mindenkinek!

Huszár Károly



Megosztás
 




 










APRÓK

KÖZÉRDEKŰ

Mi Újság?

Írja meg,
s mi hírbe hozzuk!

Ha tud bármilyen
történésről, amiről
mi nem értesültünk
írja meg nekünk!

Hírmondó e-mail



   Beállítás kezdőlapnak |  Hozzáadás a kedvencekhez |  A lap tetejére  
   Impresszum |  Médiaajánlat |  Jogokról |  Adatkezelésről |  Chat szabályzat