Vác Online



KERESÉS

Elismerés
 
 Média-díjban részesítette kollégánkat a PMRFK!
 

Támogatók:
 
Zollner Elektronik AG

BioTechUSA

hitelmindenkinek.hu





Barna Party Lovarda

Barna Party Kisvendéglő - Verőce

Keresőoptimalizálás

Toperini Ipari Park
 

Médiapartner:
 
 

CÉGINFÓ
HÍREK
Aktuális | Események | Térségi hírek | Kultúra | Egyház | Sport | Oktatás | Kék hírek | Látszódj VELÜNK! 2019

 
Igazán csak extrém terhelés mellett lehet izomtömeget növelni Nyomtatás E-mail
2015. júl. 23.
Klein Istvánnak, a Royal Fitness Club vezetőjének, s egyben személyi edzőmnek a fenti mondatára, mint kőbe vésett igazságra tekintek. Ennek megfelelően edzésről-edzésre feszegetem a határaimat... A gyakorlatok során úgy igyekszem belőni a súlyokat, hogy a végére már igencsak erőlködve, illetve csak segítséggel menjen azok végrehajtása. A fejlődés pedig nem marad el: az 5 hetes munka gyümölcse nem sok híján 5 kg plusz (2015. június 12-én 51,50 kg-al indultam és most július 20-án 56,04 kg-ot nyomtam). Ez a plusz pedig láthatóan nem sörhasként jött fel rám.



A fejlődésben természetesen komoly szerepet játszik a helyes táplálkozás is csakúgy, mint a megfelelő mennyiségű alvás. No, de ezekről mintha már esett volna szó...

Nemrégiben ígértem, hogy kicsit "szakmázom" és leírom egy heti edzésprogramomat, illetve azt, hogy az egyes gyakorlatok milyen izomtömegeket mozgatnak meg. Nos az egy heti penzum teljes felvázolásával mégsem traktálnálak titeket. Úgy döntöttem kiemelem a Mell-Has napot és ennek gyakorlatait tárom elétek felsorolás-szerűen az alábbiakban:

Mell-Has nap


Bemelegítés ellipszissel

1. feladatpár: Karhajlítás fekvőtámaszban - Felülés törzsfordítással plusz súllyal

2. feladatpár: Fekve nyomás vízszintes padon - Lábemelés alkar támaszban

3. feladatpár: Fekve nyomás kézi súlyzóval 30'-os padon - Görgős hasgépen középre húzás

4. feladatpár: Tárogatás gépen - Hasprés gépen

5. feladatpár: Áthúzás (pull over) kézi súlyzóval - Görgős hasgépen oldalra húzás

Levezetésnek futás, plusz súllyal

Hogy az egyes gyakorlatok konkrétan mire jók, milyen izomcsoportokat mozgatnak meg, azzal sem fárasztanálak most titeket, illetve magamat sem így a nagy kánikula közepén. Aki kíváncsi, az - a fenti gyakorlatokat beírva a keresőbe - számos olyan testépítő portált találhat, ahol ezek az információk fellelhetők.

Most pedig súlyzóra cserélem a tollat...

Hamarosan újra jelentkezem, addig is minden jót Nektek!

Huszár Károly


Megosztás
 




 










APRÓK

KÖZÉRDEKŰ

Mi Újság?

Írja meg,
s mi hírbe hozzuk!

Ha tud bármilyen
történésről, amiről
mi nem értesültünk
írja meg nekünk!

Hírmondó e-mail



   Beállítás kezdőlapnak |  Hozzáadás a kedvencekhez |  A lap tetejére  
   Impresszum |  Médiaajánlat |  Jogokról |  Adatkezelésről |  Chat szabályzat