Vác Online



KERESÉS

Elismerés
 
 Média-díjban részesítette kollégánkat a PMRFK!
 

Támogatók:
 
Zollner Elektronik AG

BioTechUSA

hitelmindenkinek.hu





Barna Party Lovarda

Barna Party Kisvendéglő - Verőce

Keresőoptimalizálás

Toperini Ipari Park
 

Médiapartner:
 
 

CÉGINFÓ
HÍREK
Aktuális | Események | Térségi hírek | Kultúra | Egyház | Sport | Oktatás | Kék hírek | Látszódj VELÜNK! 2019

 
Egyre keményebben dolgozunk Nyomtatás E-mail
2015. júl. 09.
Múlt péntekre ígért blogom elmaradt, de hát ember tervez... Az edzés természetesen nem maradt el, kőkeményen edzem a testem a Royal Fitness Clubban Klein István személyi edzőm társaságában. A múlt hét utolsó napján a Mell-Has párosé volt a főszerep. Ezúttal szerepet kapott a fekve nyomás ferde padon is, mellyel a mell felső részére dolgoztunk rá igen erősen. Nálam a mell tekintetében ez a terület a gyenge láncszem - ahogy István mondta, ide fel kell pakolnunk némi izmot, hogy úgy igazán el tudjunk kezdeni dolgozni.

Most az úgymond felvezető szakasz és az István által említett igazán dolgozás közötti átmenetnél járhatunk érzésem szerint. A szép fokozatos, komoly koncentrációval zajló munka közben szinte fel sem tűnik, hogy a feladatok, de leginkább a súlyok egyre nehezednek, egyre inkább megdolgoztatva minden porcikámat. Csak néha eszmélek fel, hogy: hoppá, legutóbb csak 30 kilóval ment a lehúzás tarkóhoz csigás gépen, most meg 40-el nyomom. Most már valamennyi gyakorlatnál fő szempont a súlyok olyan formában történő beállítása, hogy a végén már épp, hogy csak menjen. Egyre nagyobb súlyokkal dolgozom tehát, mindig egy kicsit feszegetve a határaimat. Ez a fejlődés egyik kulcsa.




Bár az elmaradt pénteki bejegyzést most bepótoltam, további kárpótlásként e hét folyamán még egy bejegyzéssel jelentkezem. Ebben szeretnék egy kicsit keményebben "szakmázni" oly módon, hogy külön-külön leírom, miből áll egy Mell-Has, Hát-Váll, Láb-Kar, illetve Kardio edzésem. ...és nem csupán gyakorlat-felsorolás szinten írok majd róluk, hanem arról is olvashattok majd, hogy egy-egy adott feladat pontosan mire is szolgál, mely izomcsoportokat mozgatja meg. Mindegyik gyakorlat esetében egy-egy példasorozatot írok majd le, amit már az elmúlt hetek folyamán elvégeztem. Ugyanis minden edzés más és más. Vannak fix feladatok és vannak mindig újabb gyakorlatok, amiket még azelőtt nem végeztem. Egyelőre kimeríthetetlennek tűnik István tárháza a feladattípusok terén.
Innentől pedig rendszeresen szeretnék majd egy-egy bejegyzést szánni arra, hogy bemutassak Nektek egy-egy újabb gyakorlatot, amiről korábban még nem esett szó, de már előfordult az edzések során.

Tehát hamarosan "szakmázunk" egy kicsit erőteljesebben, addig is minden jót Nektek!

Huszár Károly



Megosztás
 




 










APRÓK

KÖZÉRDEKŰ

Mi Újság?

Írja meg,
s mi hírbe hozzuk!

Ha tud bármilyen
történésről, amiről
mi nem értesültünk
írja meg nekünk!

Hírmondó e-mail



   Beállítás kezdőlapnak |  Hozzáadás a kedvencekhez |  A lap tetejére  
   Impresszum |  Médiaajánlat |  Jogokról |  Adatkezelésről |  Chat szabályzat