HA JUHÁSZ PÉTERNEK IS JUTOTT A GURULÓ DOLLÁROKBÓL, AKKOR MEGLEHET, HOGY INOTAYNAK IS AZ EZALÉNYEGEN KERESZTÜL

Juhász Péternek is jutott a guruló dollárokból” címmel jelent meg az Origon a Tűzfalcsoport egyik oknyomozó anyaga. A Transzparens Újságírásért Alapítvány már 2022 márciusában beszámolt arról, hogy „az Ezalényeg-hadművelet hogyan köthető Bajnai Gordonhoz, illetve az általa finanszírozott külföldi tanácsadókhoz. A Nerpédia hirdetéseit a Facebook-adattára szerint a KözösÜgyünk Nonprofit Kft. finanszírozza, ennek tulajdonosa pedig a Bajnai által alapított párt későbbi elnöke: Juhász Péter” – írja a Tűzfalcsoport. A váciak számára mindebből talán annyi lehet az érdekes, hogy Inotay Gergely neve nem kevesebbszer, mint 78-szor fordult elő az Ezalényeg oldalain a kampányidőszakban.

„A Fidesz egyetlen valódi kihívója Inotay Gergely” szlogennel hirdetett személyiség az előválasztás 2021. szeptember 28-i befejezése óta – azaz 492 napja – nem merte venni azt a bátorságot, hogy beszámoljon, honnan, mire és mennyit költött a kampányában.

Inotay titkolózása egyik ékes bizonyítéka annak, hogy a hatalom megszerzése érdekében a baloldali pártok a csillagokat is leígérik a választóiknak, majd amikor ténylegesen cselekedniük kellene, addigra elfogy a kedv, a tudomány, s legfőképp az akarat a nyíltságra.

Érdekes adatra bukkant a lap abban a jelentésben, amelyik a baloldalhoz köthető amerikai pénzeket vizsgálta. Kiderült, hogy Juhász Péter cége is érintett lehet az Amerikából érkező kampányfinanszírozási botrányban.

A MAGYARORSZÁG SZUVERENITÁSA ELLENI LEGNAGYOBB BEAVATKOZÁSI KÍSÉRLETET VIZSGÁLÓ JELENTÉS SZERINT EDDIG KÜLFÖLDRŐL NEMHOGY 3, HANEM 4 MILLIÁRD FORINTNAK MEGFELELŐ ÖSSZEGET KAPOTT AZ ELLENZÉK.

Az Action for Democracy (AD) mellett egy svájci alapítványt is találtak a szakszolgálatok, és jelentésük szerint az Inotayt is mellszélességgel támogató Ezalényeg kiadójának ez a titokzatos svájci szervezet közel 900 milliót utalt. Az is egyértelművé vált, hogy a Karácsony-féle A4D már a bejegyzése előtt több százmillió forintot utalt Magyarországra, és a jelentés szerint az sem feltétlenül igaz, hogy a támogatások „mikroadományokból” származnának. Arra jutottak, hogy az A4D hátterében az amerikai Demokrata Párthoz köthető szereplők állnak, és így a támogatással megsértették Magyarország függetlenségét.

Ezeknek az összegeknek a jelentős része – mintegy kétmilliárd forint – az említett Oraculum Kft.-nél landolt. A pénzek csatornázásában központi szerepet játszott Inotay famulusának számító Márki-Zay Péter volt kormányfőjelölt által vezetett Mindenki Magyarországa Mozgalom. A szervezeten hozzávetőlegesen 1,8 milliárd forint folyt keresztül. Azonban a guruló dollárokból hatalmas mennyiséget kaparintott meg a Bajnai Gordon volt kormányfő és Ficsor Ádám egykori titokminiszter nevével fémjelzett és a baloldal kampányát lebonyolító DatAdat-csoport is.

ITT KERÜL A KÉPBE JUHÁSZ PÉTER. UGYANIS A VOLT POLITIKUS ÜZLETI KAPCSOLATBAN ÁLLT A BAJNAI-FÉLE DATADATTAL. MIND A BEFIZETŐ, MIND A KIFIZETŐ OLDALON MEGTALÁLHATÓ.

Legutóbb a KözösÜgyünk neve annak kapcsán merült fel ismét, hogy az Országgyűlés Nemzetbiztonsági Bizottsága elérhetővé tette „A magyarországi választások befolyásolására érkezett pénzügyi források áttekintése II.” című dokumentumot.

A cikk itt még hosszasan elemzi Juhász érintettségét, amelyet mi is ajánlunk önöknek tanulmányozni.

Vác szempontjából azonban annyit érdemes tudomásul venni, hogy Inotay az Ezalényegen keresztül, – amely láthatóan bőséges nyugati baloldali finanszírozásban részesült – reményteljes várományosa lehetett volna egy baloldali győzelemnek. Ami nem úgy lett! Mert pénzért nem lehet megvenni Magyarország szavazóit!

JUHÁSZ PÉTER GYANÚS KAMPÁNYTEVÉKENYSÉGE

A guruló dollárok Juhásza a kampányban meglepően aktív volt. Sem előtte, sem utána nem fejtett ki olyan intenzív közösségi médiás tevékenységet, mint a választást megelőző kampányban. Vajon miért aktivizálta magát? Érdemes ránézni néhány konkrét kampány-tevékenységére:

A JUHÁSZ PÉTERHEZ KÖTHETŐ KÖZÖSÜGYÜNK KFT. NEVŰ CÉG 71 EZER EURÓT (2022.JAN.1.–ÁPR.3.KÖZÖTT) KÖLTÖTT CSAK GOOGLE-HIRDETÉSEKRE.

Hogy Juhász Péternek miből volt erre pénze, azt nem tudni, de az biztos, hogy valami bűzlik a volt politikus háza táján. Sőt, az is felettébb gyanús, hogy a budapesti politikában aktív expolitikus a kampányban élénk érdeklődést mutatott a vidéki jelöltek iránt, mint azt tapasztalhattuk Inotay esetében is.

Ehhez hasonló hirdetéseket adott fel több tízmillió forint értékben: A Facebook-on két helyen is hirdetett a KözösÜgyünk Kft. a Nerpédia oldalon, illetve Juhász Péter saját oldalán.

Jól látható, hogy a 2021. december 1. és április 3-a közti időszakban

  • 660 hirdetést adtak fel, szinte kivétel nélkül a választási kampány témában.
  • A Nerpédián 2019 és 2023 között összesen 38 millió forintot költött el,

megint csak hangsúlyozza a lap, hogy ennek az összegnek a legnagyobb része a kampányban hasznosult.

Adott egy gyanús amerikai finanszírozási botrány, amelynek keretében az amerikai baloldal elkezdte kitömni a magyar baloldal zsebeit.

Mindeközben itthon ezek a baloldali figurák megállás nélkül arról panaszkodnak, hogy nincsenek forrásaik, és nyakra-főre hivatkoznak a mikroadomány mesére, amelynek az ellenkezőjére érkeznek naponta bizonyítékok. A napnál is világosabb, hogy ezeket a szervezeteket nem a magyar emberek támogatták/támogatják kis összegű adományokkal, hanem milliárdosok Amerikából.

Fotó: Origo.hu – A céginformációk forrása: Bisnode