MINT EREDMÉNYT MÁR LASSAN A DUNA FOLYÁSÁT IS FIZETETT HIRDETÉSBEN REKLÁMOZZÁK A VÁROSHÁZA SAJTÓJÁBAN

A városháza Facebook-oldalán nem kevés közpénz megy el a fizetett hirdetésekben arra, hogy gallyaznak, szemetet szállítanak, kátyúznak egy utcát, amelyek mindegyike teljesen elvárható feladat az önkormányzat részéről.

Ferjancsics László villanykapcsolók beállíttatásáról készíttet, feltehetően semmilyen közpénzt nem kímélő, drónfelvételekkel illusztrált propaganda videót.

Inotay Gergely a kilakoltatottak otthonaiban morálisan teljesen elbukva, szívtelenül osztja az észt a szegénységről.

Matkovich Ilona a legapróbb és legtermészetesebb városvezetői tevékenységeit nagyítgatja a város polgárai előtt a szívecskés – de azért elszánt kormányekézéssel egybekötött – vasárnapi meséiben, miközben a propagandista azért mélyen elhallgatja, hogy az acsarkodásai ellenére mégis mennyi kormányzati támogatást kap a város. (A választási ígéretek egyik legfontosabb eleme volt, hogy az összefogás komoly szakértelemmel milliárdos pályázatokat fog hozni a városba. Arról nem kaptunk immár másfél éve tájékoztatást, hogy maga a városvezető, illetve apparátusa mekkora összeget volt képes eddig megpályázni.)

Elvileg a lakosság ezért választ ötévente, hogy válogasson azok közül, akik a közösséget a legjobban tudják szolgálni! A „csináljunk rendet” szlogen hitegetésére 2019-ben sokan fogékonyak is voltak, de csak ócska propagandát kaptunk helyette, amely mint eredményt már lassan a Duna folyását is fizetett hirdetésben reklámozza.