VALÓS MUNKAVÉGZÉS HELYETT CSAK KOMMUNIKÁCIÓ VAN!

A dolgozók bérére (hiszen jelentős leépítések voltak), a várostakarításra (hiszen a lakosságra hárították a jelentős részét), olyan beruházások elindítására, amelyek a választási ígéretekben szerepeltek, NINCS PÉNZ, de a városháza felújításra több millió, három alpolgármester búsás bérezésére (éves szinten, cafeteriaval, költségtérítéssel több tízmillió forint), bőséges lakomákra és persze Facebook-hirdetésre VAN PÉNZ.

Valós munkavégzés helyett csak kommunikáció van!

A közpénzből (plusz magán pénzből) fizetett hirdetések olvasottságjavító hatással vannak

  • a városházi bejegyzésekre,
  • a politikai ellenfelek lejáratásáról szóló írások népszerűsítésére,
  • a saját hibáik kármentésre,
  • az ellenzéki lapok tematizálásának ellensúlyozására (lásd bal alsó kép),
  • a személyeskedések célba juttatására,
  • a jóemberkedő szépelgések publikálására.