
A dolgozók bérére (hiszen jelentős leépítések voltak), a várostakarításra (hiszen a lakosságra hárították a jelentős részét), olyan beruházások elindítására, amelyek a választási ígéretekben szerepeltek, NINCS PÉNZ, de a városháza felújításra több millió, három alpolgármester búsás bérezésére (éves szinten, cafeteriaval, költségtérítéssel több tízmillió forint), bőséges lakomákra és persze Facebook-hirdetésre VAN PÉNZ.
Valós munkavégzés helyett csak kommunikáció van!
A közpénzből (plusz magán pénzből) fizetett hirdetések olvasottságjavító hatással vannak
- a városházi bejegyzésekre,
- a politikai ellenfelek lejáratásáról szóló írások népszerűsítésére,
- a saját hibáik kármentésre,
- az ellenzéki lapok tematizálásának ellensúlyozására (lásd bal alsó kép),
- a személyeskedések célba juttatására,
- a jóemberkedő szépelgések publikálására.