A weboldal készítés fontossága 2018-ban

Jól emlékszem még a telefonkönyvekre. Megvolt a maguk hangulata, az a vastag könyv, tele információval, hirdetéssel, képekkel. Akkoriban, ha elromlott a mosógép otthon az első dolgunk az volt, hogy felütöttük és kerestünk egy közeli mosógépszerelőt. Minden háztartásban ott lapult egy az adott év legfrissebb számából.

Mindig is fontos volt, hogy az információ a kezünk ügyében legyen, nincsen ez másként ma sem, csak a méretek kisebbek lettek és az információ még több. Ma már, amikor mindenki zsebében ott lapul az okos telefon, nincs elérhetetlen információ. A telefonkönyv a zsebünkbe költözött és átformált mindent. Ha keresünk valamit, vagy valakit az első dolog hogy a telefonunkhoz, vagy a laptopunkhoz nyúlunk és a Google-be beütve a problémánkat, azonnali megoldást várunk rá, melyet meg is kapunk.
Az online világban a Google lett a telefonkönyv és weboldalunk a hirdetésünk. Ami nem elérhető az interneten az nem is létezik. Ha vállalkozásunk nincs jelen az online világban, bevételeink közel 50%-ától eshetünk el. Igen. Ez a felület ezeket a számokat tudja.
Mi az AdNet Media-nál több mint 6 éve foglalkozunk online marketinggel és a számok sosem hazudnak, látjuk, hogy milyen hatással van egy vállalkozásra, ha profin van jelen a világhálón. Sokan esnek abba a hibába, hogy gyorsan szeretnének weboldalt, gyors eredményekkel. Azonban, ahogy más területen itt is igaz, hogy a megfelelő eredményekhez idő és türelem kell. A weboldal befektetés, konkrét stratégia mentén Általában egy weboldal készítése egy nagyobb stratégia része kell legyen.
Az autónk se visz el Bécsbe, ha nem tankolunk bele, ugyanúgy weboldalunk sem fog nekünk új vevőket gyártani, ha nem szánunk megfelelő pénzt az online marketingre. A weboldal készítés befektetés. Éppen olyan eszköz, mint a teherautó, vagy egyéb eszközök. Ha jó minőséget szeretnénk, akkor nagyobb befektetést igényel, emellett nagyobb eredményeket is hoz. Az online világban minden mérhető, a teljesítmény, az elérés és az eredmények is. Így weboldalunk megfelelően kezelve egy igazi vevőszerző gépezet lehet.
Akár egy munkavállaló, ha megfelelően választunk és képezzük kollégáinkat, úgy egyre jobban fognak teljesíteni, ezzel növelve vállalkozásunk eredményességét. Vállalkozásfejlesztő online marketing, mint eszköz Mi az AdNetMedia-nál partnerként tekintünk ügyfeleinkre. Célunk, hogy segítsük őket céljaik, álmaik megvalósításában. A marketing az a terület, amellyel egy vállalkozás bevételeit sokszorosan meg tudjuk növelni. Ha jól van kezelve az itt befektetett pénz, sokszorosan meg tud térülni.
Éppen ezért hívjuk szolgáltatásunkat vállalkozásfejlesztő online marketingnek. Ez egy komplex rendszer: első körben megismerjük a vállalkozást, majd célcsoportját. Ha ezek megvannak, akkor konkrét stratégiát tervezünk számukra, mellyel pontosan mérhetőek lesznek az eredmények. Ennek a stratégiának része a weboldal készítés és a különböző hirdetési felületeken történő hirdetés, mint Facebook és Google Ads.
Nagyon fontos, hogy a megfelelő célcsoporthoz juttassuk el a megfelelő üzenetet. A jó időben érkező ajánlat, üzletet hoz. Ennek meghatározása a nehezebb feladat, de amint ez rendelkezésünkre áll, garantált a siker. A fejlődés alapja a biztos bevétel Egy vállalkozás akkor tud növekedni, ha biztosítottak a bevételei. Ha nem tud rendszeres forgalmat generálni, bizonytalan lesz a növekedés és nem lehet rá építkezni.
A legfontosabb, hogy legyen egy vevőszerző folyamatunk, mellyel biztosítottak az új ügyfelek. Egy vállalkozás életében ez a nulladik lépés, ha ez megoldott probléma, akkor lehet elgondolkozni, hogy milyen céges autót lízingeljünk, egészen addig megfelelő bármilyen jármű, ami eljuttat egyik helyről, a másikra.